Verzenden en retourneren

  • Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen proberen wij dezelfde dag nog te verzenden, het kan voorkomen dat wegens drukte het 1 of 2 werkdagen duurt om de bestelling te verzenden. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

  • Levering verloopt via PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

  • We doen ons best om de bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Dit kan 1 tot 2 werkdagen duren. Wanneer de bestelling aan PostNL afgeleverd is kan het 1 tot 2 werkdagen duren om bij u thuis bezorgt te worden. De totale levertijd bedraagt hierdoor 2 tot 4 werkdagen.

  • Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

    U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van uw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via timpijnappel@gmail.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is.

    Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

  • Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met timpijnappel@gmail.com. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

  • Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

verzendkosten

binnen Nederland


Bestelling tot €100,00

€6,95

Gratis

Bestelling boven €100,00

€6,95

Ophalen bij PostNL-punt*

Gratis

Ophalen**


* Wanneer u voor ophalen bij het PostNL-punt kiest, kunt u het gewenste PostNL-punt selecteren op de bedankpagina na het plaatsen van uw bestelling. Als u dit vergeet om een PostNL-punt te selecteren wordt er na 30 minuten automatisch een herinneringsmail naar de klant gestuurd.

** Wanneer u voor ophalen kiest, wordt er via de mail contact met u opgenomen om een afspraak te maken wanneer u uw bestelling kan ophalen.

 

In Europa


€8,95

België

€8,95

België ophalen bij PostNL-punt*

€9,95

Duitsland

€22,95

Rest van Europa


* Wanneer u voor ophalen bij het PostNL-punt kiest, u kan het gewenste PostNL-punt selecteren op de bedankpagina na het plaatsen van uw bestelling. Als u dit vergeet om een PostNL-punt te selecteren wordt er na 30 minuten automatisch een herinneringsmail naar de klant gestuurd.

 

Rest van de wereld


€22,95

Buiten Europa